יום התכנון הפיננסי הבינלאומי (CFP)

ב-7 באוקטובר 2020, ארגון המתכננים הפיננסים העולמי מציין את יום התכנון הפיננסי הבינלאומי השנתי (# WFPD2020) בסימן העלאת המודעות הציבורית לצורך החיוני בתכנון פיננסי בניית תוכנית פיננסית ארוכת טווח בליווי צמוד של מתכנן פיננסי מוסמך (CFP) המעניק ידע מקצועי ומחויב לאתיקה מקצועית שמשרתת את הלקוח.

בין אם אתם זקוקים לעזרה בניווט המציאות הפיננסית שלכם כהיום, ובין אם אתם מעוניינים לתכנן יעדים ארוכי טווח, רק מתכנן פיננסי מוסמך (CFP) יוכל לעזור לכם וללוות אתכם באופן המיטבי ביותר.

חיו את היום, תכננו את המחר.

נגן וידאו

דברים שחשוב לדעת

בזמנים של חוסר וודאות מתכנן פיננסי מוסמך (CFP) יתאים את התוכנית הפיננסית שלכם, כך שתענה על הצרכים היעודים שלכם. רק מתכנן פיננסי מוסמך (CFP) יעזור לכם לבצע את ההתאמות הנדרשות לטווח הקצר ולתכנן לטווח הארוך.
94% מהמתכננים הפיננסים המוסמכים (CFP) בעולם תמימי דעים כי לקוחות בעלי תוכנית פיננסית ארוכת טווח, הינם בעלי סיכוי גבוה יותר להתקדם לעבר מטרותיהם במיוחד בתקופה זו של אי וודאות.
גם כאשר החיים אינם ברורים, אתם שולטים בעתיד הכלכלי שלכם ונכון שיש לו מעט דברים לא בטוחים אבל הכסף שחסכתם וצברתם לא חייב להיות כזה. מתכנן פיננסי מוסמך (CFP) יכול לעזור להבטיח את מצבכם הכלכלי כעת ובעתיד.
יום התכנון הפיננסי הבינלאומי השנתי (CFP) מתקיים ב 5-11 באוקטובר 2020, בחסות הארגון הבינלאומי לעמלות ניירות ערך. שבוע ההשקעות העולמי נועד להציף את המודעות לחשיבות ההגנה וחינוך משקיעים בהשקעות לטווח הרחוק.​

צור קשר

אודות

מרכז מידע

הירשמו לניוזלטר שלנו

אם ידע הוא כוח שמרו על כושר והישארו מעודכנים